اتوبار و باربری تهران - اثاث کشی در تهران - شهریار و شهر قدس - نظری

 

جستجو در مطالب سایت باربری

باربری چیتگر - شرکت البرز بار غرب در تهران با مجوز رسمی

 

شرکت باربری البرز بار غرب با سالها سابقه مطمئن ترین اتوبار در  زمینه  اثاث کشی ، حمل بار های سنگین بین شهری در محدوده چیتگر  خدمات خود را به ساکنین چیتگر و غرب تهران ارائه می دهد.

کادر مجهز و آموزش دیده ما اثاث شما را بسته بندی کرده و با بیمه وسایل شما سلامتی انتقال آن را تضمین می کنند . ما نسبت به تعهد خود برای به موقع رسیدن احساس مسوولیت میکنیم.

اجناسی که گران قیمت یا ظریف هستند را ما با احتیاط بیشتر برای شما اتقال می دهیم با ما اثاث کشی آسوده را تجربه کنید .

پارک جنگلی چیتگر و دریاچه چیتگر

از نظر موقعیت جغرافیایی چیتگر در منطقه 21 تهران و غرب تهران واقع شده است از معمترین مکان های تفریحی این منطقه می توان به دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر اشاره کرد.

دریاچه چیتگر با نام شهدای خلیج فارس نام گذاری و مزین شده است این دریاچه بصورت مصنوعی ساخته شده است که در سال 92 توسط شهردار سابق تهران جناب آقای دکتر قالیباف افتتاح گردید.

در مجاورت همین دریاچه پارک جنگلی چیتگر با مساحت تقریبا 90 هکتار نیز واقع شده است که یکی از بهترین مجموعه های تفریحی در سطح تهران می باشد.

باربری چیتگر غرب تهران

البرز بار غرب در زمينه ارائه خدمات باربری و اتوبار و مطابق با قوانين جمهوري اسلامي ايران فعاليت مي كند. این باربری با تکیه بر کادر فنی و خودروهای مجهز خود در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی روزهای هفته آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد.

 

شماره تماس:

نظری

09126382826

02144566733

02146829082

02146885442

باربری چیتگر - شرکت البرز بار غرب در تهران با مجوز رسمی

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

شرکت حمل و نقل محبت بار تبریز با فعالیت در بخش عمده بار و خرده بار و حمل اثاثیه منزل و امکان خدمات دهی از وانت پیکان تا انواع کامیونت و انواع کامیون روباز...
تضمین بار جم: اسباب کشی و حمل اثاثیه به سراسر کشور       کلیه خدمات حمل ونقل شهری وشهرستان به صورت کاملا تضمینی همراه با ضمانت نامه...
اتوبار در تنکابن - اتوبار تنکابن - اتوبار در تنکابن با اتوبار تخصصی شهر تنکابن - اتوبار در تنکابن یعنی اتوبار شهر - اتوبار در تنکابن - اتوبار تنکابن با...
حمل سیمان به صورت شبانه روز بارگیری و همه روزه سریع بارگیری از نایین اصفهان  سیرجان تریلی کفی و کمپرس  کرمان تریلی کفی و کمپرس  رفسنجان...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 50002691821 پیامک بفرستید و یا با شماره 09121943801 امیر علیپور تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام باربریاینستاگرام باربریفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات باربریگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید باربری