جستجو در مطالب سایت باربری

قيمت متغير در حمل بار از كجا نشات مى گيرد؟

قيمت متغير در حمل بار
حمل بار از مهم ترين اقداماتى است كه هر روزه به نحوى و در حوزه های  مختلفى از اثاث كشى منازل گرفته تا حمل بارهاى سنگين صورت مى گيرد.
همچنين وجود باربرى هاى اينترنتى نيز در روزگار كنونى غيرقابل انكار بوده چراكه در مواردى حتى گزينه منتخب مردم خواهد بود؛ اما دليل اين انتخاب و جايگزينى چه چيزى مى تواند باشد؟
باتوجه با متغير بودن سطح اقتصادى زندگى افراد قطعا کاهش قیمت در کالاها و حمل آنها موثر و بسیار مهم تلقی می شود.
در همین راستا به دنبال چند تن از افراد و شرکت هایی رفتیم که در  این حوزه مشغول می باشند تا صحت این موضوع و امر را پیگیر شویم.
یکی از این شرکت ها که البته تمایل به بردن نام خود و شرکت خود را ندارد، در خصوص اعلام قیمت ها و مبالغ اخذ شده از مردم بیان داشت: قیمت ها توسط افراد و شرکت ها دارای نوسان بوده و همواره در مواردی نیز با قیمت اتحادیه نیز هماهنگ نیست.
وی ادامه داد: عدم همخوانی قیمت ها با قیمت استاندارد و اعلام شده از سوی اتحادیه، عدم تمایل مردم به پرداخت این مبالغ بوده است.
این فرد همچنین اضافه کرد: البته وجود شرکت های حمکل بار اینترنتی را نیز نباید نادیده گرفت چراکه وقتی حمل بار اینترنتی با مبلغ کمتری امر حمل بار را انجام می دهد، شرکت ها نیز مجبور به نرخ شکنی و اعلام نرخ هایی پایین تر از مبالغ اتحادیه شده اند.
طبق سخنان این چند تن از فعالان عرصه حمل بار در شهرستان های کشور، اینگونه می توان قلمداد کرد که باید توجه ویژه ای به امر حمل بار در کشور داشت که در این صورت یا باید با کاهش نرخ حمل بار از سوی اتحادیه روبه رو شویم و یا ادامه امر نرخ شکنی در شهرستان ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 

تهیه و تنظیم: راضیه شعبانی خبرنگار سایت باربری-اتوبار

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

شرکت حمل و نقل هگمتان بار   قبول حمل کالا به تمام نقاط کشور  قبول حمل اثاثیه منزل با کادر مجرب  بیمه کامل و قیمتی مناسب ، شبانه...
مسعود بار   کلیه نقاط تهران  شهر و شهرستان وانت ، نیسان و خاور   شماره تماس: هـروی 77391671 نارمك 77391929 لواسانات 77115968...
باربری مهرمطمئن ترین شرکت حمل اثاثیه منزل، لوازم اداری و تجاری، مبلمان و... با بسته بندی و جابجایی و سرویس دهی به کلیه نقاط ایران با پرسنل کاربلد آذری...
اتوبار نیاوران شعبه دیگری ندارد حمل تخصصی اثاثیه منزل  با بسته بندی - شهر و شهرستان 021-22831880     کلمات کلیدی: آگهی اتوبار,...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 50002691821 پیامک بفرستید و یا با شماره 09121943801 امیر علیپور تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام باربریاینستاگرام باربریفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات باربریگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید باربری