جستجو در مطالب سایت باربری

راه طولانی در پیش است هزاران کیلومتر در گرما و سرما، شب و روز با بارو مسوولیت سنگین از این شهر به آن شهر با خطرها، تجربه ها و خاطرات استرس ها و پریشانی ها دور از خانه و خانواده طی می شود.
خسته ای و کشنده ای که خسته تر از توست خیلی پیرتر از تو هر سال برایش نقشه می کشند تا از جاده خارجش کنند تا دیگر نباشد سر تا پایش را ایراد می گذارند اما هچنان در جاده ها سالاری می کند و شوفری که بعد از سال ها کار توان نوسازی و همرنگ شدن با ناوگان کشوری را ندارد و با همان وسیله ای که پر از عیب و ایراد است و به صطلاح به اندازه ی یک خانواده خرج دارد خود را به دست بیابان و جاده می سپارد تا نانی برای خانواده اش ببرد.
همه مشکلات رانندگان را می بینیم و از آن می گذریم ما می گوییم عادت کرده است اما چهره و تن رنجورش حکایت دیگری دارد سختی در شغل رانندگان نهفته است و انسان های سخت را می طلبد اما برخی از برنامه ریزی ها و مدیریت مسوولین همواره سنگ بر سر راه مشاغل می اندازد که باعث دلخوری و سخت تر شدن شرایط برای قشرهای پایین دست می شود خبر اعتصاب کامیون داران در رسانه ها پیچیده است و حرف ها و گزارش هایی تبادل می شود که شرایط سخت آنان را بازگو می کند.
می شود با کمی تامل و اهمیت دادن، وضعیت این قشر زحمت کش را درک کرد و به شغل آنان اهمیت داد و از به وجود آمدن مسائلی که عواقب ناخوشایندی مثل آسیب بازار از رونق افتادن شغل، اعتصاب و پرخاشگری اجتماعی در جامعه دارد جلوگیری کرد.
کرایه کم، کمسیون زیاد، عوارض و هزینه های تعمیرات و نگهداری و سایر مشکلات پیش آمده که با درایت و سیاست گذاری انقلابی مسوولین امر قابل حل است امید است مسائل مربوط به زودی مرتفع گردد و شاهد شکوفایی صنعت حمل و نقل در سال حمایت از تولید و اشتغال باشیم.


منصور حیدرپور - خبرنگار سایت باربری

 

باربری-اتوبار freightage

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

حامی بارتهران 35 % تخفیف واقعی حمل بار و اثاثیه منازل و شرکتها با کادری مجرب حداقل زمان _ حداقل هزیـنه با مدیریت:  نوید...
باربری در بهشهر - اتوبار در بهشهر - باربری بهشهر - اتوبار بهشهر - حمل اثاثیه منزل در بهشهر - اثاث کشی در بهشهر - اسباب کشی در بهشهر - خدمات حمل و نقل در...
نیاز به باربری: بارگیری ذرت از اسلام اباد رودبار جنوب برای تهران وکرج همه روزه بارگیری تا  96/12/25 کرایه نقد ماشینهای مورد نیاز: تریلی...
نیسان یخچالدار صفر آماده ی همکاری با شرکت ها و حمل بار تمام نقاط محمدجواد اشراقی 09139860917 09162670509   کلمات کلیدی: باربری, باربری با...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 50002691821 پیامک بفرستید و یا با شماره 09121943801 امیر علیپور تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام باربریاینستاگرام باربریفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات باربریگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید باربری