جستجو در مطالب سایت باربری

 

تنها مسائل كلان جامعه قابل بررسى نيستند

منازل بزرگ، دورهمى هاى خانوادگى و زندگى در خانه هايى به اندازه يك اتاق در حياط خانه هاى قديمى صفا، صميميت و لذت خود را در گذشته به همراه داشت كه به مرور زمان در ابتدا بروز تغييرات متعدد در نحوه زندگى افراد و بعدها با شكل گيرى نوع جديد خانه ها و ويلايى شدن صورتى جديد به رفتار و نگرش مردم بخشيد.
گذر از زمان هاى متعدد اما اسمان خراش ها را به وجود اورد كه در ابتداى پيدايش شايد براى بسيارى از افراد و به ويژه مسئولين خوشايند به نظر مى آمد و گمان مى كردند كه باوجود افزايش جمعيت خصوصا در پايتخت كشور، آپارتمان ها امرى مهم و هنگفت محسوب مى شوند.
اگرچه در ابتدا نيز به خوبى از اين امر نتيجه گرفتند اما مرور زمان و عدم مديريت صحيح باعث شد تا با افزايش بى رويه جمعيت، كمبود كار و يا در كل نبود كار، افزايش آلودگى هوا و بيمارى هاى ريوى و تنفسى و درنهايت با افزايش مرگ و مير روبه رو شوند.
مجموع اين عوامل و گرانى هاى موجود منجر به زندگى هاى استيجارى و بروز مشكلات مربوط به خود شده است.
در اين ميان مردم حتى از اين وضعيتى كه بسيارى از مسئولين قادر به درك ان نيستند به شدت رنج مى برند تا انجايى كه قيمت هاى هنگفت در اثاث كشى باعث نارضايتى افراد شده است.
يكى از اشخاصى كه قصد جا به جايى منزل خود از شهرستان كرج به ابيك قزوين را داشت، در گفت و گو با سايت حمل بار و اتوبار، عنوان كرد: قيمت هاى حمل بار به شدت بالا مى باشد تا انجايى كه در مواردى هم مبالغ اجاره يك ماه زندگى در يك واحد را دريافت مى كنند.
وى ادامه داد: از ديگر مشكلاتى كه مطرح است تفاوت قيمت در جابه جايى منازل در طبقات مختلف است كه به عنوان نمونه هرچه منزل در طبقات بالاتر باشد، هزينه جا به جايى نيز بيشتر خواهد بود اما آيا اگر افراد مبالغ بيشترى داشته باشند حاضر به زندگى در طبقات بالاى ساختمان هاى بدون اسانسور خواهند بود؟ ايا از شهرستانى بزرگ حاضر به جابه جايى به مناطق محروم خواهند بود؟
بنا براين گزارش مى توان اينگونه قلمداد و به مسئولين تذكر كرد كه تنها مسائل كلان جامعه قابل بررسى نيستند ولازمه موفقيت توجه به مشكلات احاد جامعه مى باشد.

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

اتوبار در چابکسر - باربری در چابکسر - حمل اثاثیه منزل در چابکسر - اثاث کشی در چابکسر - باربری چابکسر - اتوبار چابکسر باربری در چابکسر - اتوبار در چابکسر...
تضمین بار جم: اسباب کشی و حمل اثاثیه به سراسر کشور       کلیه خدمات حمل ونقل شهری وشهرستان به صورت کاملا تضمینی همراه با ضمانت نامه...
اتوبار مهرآباد متخصص حمل و بسته بندی اثاثیه و مبلمان با کادر مجرب و بیمه، شهر و شهرستان   شماره تماس: 02166603060   کلمات کلیدی مورد...
اتوبار معلم باربری در رشت با مناسب ترین قیمت  حمل بار و جابجایی تخصصی اثاثیه و مبلمان 1) بیمه کامل بار با قرارداد معتبر به همراه کد بیمه معتبر تا...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 50002691821 پیامک بفرستید و یا با شماره 09121943801 امیر علیپور تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام باربریاینستاگرام باربریفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات باربریگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید باربری