جستجو در مطالب سایت باربری

 کدام روش حمل و نقل را برای خرید اینترنتی انتخاب می کنید؟

حمل و نقل خریدهای اینترنتی

این‌ که چطور حمل و نقل با مدیریت موجودی و مدیریت مشتری به طور هم راستا به پیش برده شوند تا در کسب و کار مورد نظر پیشرفت خوبی حاصل شود، سوالی است که افرادی که قصد راه اندازی فروشگاهی اینترنتی را دارند باید به بهترین نحو پاسخ آن را بیابند تا بتوانند در امور خود موفق شوند.


اما آنچه که مورد نظر نویسنده می باشد امر حمل و نقل و به ویژه حمل و نقل اینترنتی آن هم در عصر ارتباطات و اطلاعات می باشد که در این زمینه شرایط و محیط فیزیکی از اهمیت بالایی برخوردار است.
انتخاب سرویس حمل محصول، با تکنولوژی روز دنیا و یا حتی انتخاب بر اساس موقعیت جغرافیایی شهر یا کشورهای متعدد در امر حمل و نقل بسیار دخیل می باشد که بنابراین نیاز است در ابتدا برای حمل کالای خود با دقت هرچه تمام تر به بررسی و ارزیابی تمامی نرم افزارها و شیوه های حمل و نقل پرداخته شود و از میان آنها مناسب ترین و درعین حال مقرون به صرفه ترین راه حل را برای جلب رضایت مشتریان برگزینیم.
امروزه نیز همانطور که در ابتدا اشاره شد، با گسترش شبکه ها، سایت ها و فروشگاه های اینترنتی و یا به طور کلی با گسترش علم اینترنت و توسعه و گسترش تکنولوژی، فعالیت های حمل و نقلی، تنها راه فیززیکی ارتباط میان فروشندگان و مشتریان اینترنتی می باشد و موضوع حمل و نقل در تجارت الکترونیک، موضوع بسیار مهمی است و هر فروشگاه اینترنتی که امروزه می‌خواهد در دنیای تجارت الکترونیک صاحب‌نام شود، باید به حمل ونقل در این حوزه توجه زیادی داشته باشد. این موضوع به قدری مهم است که کوچک‌ترین اشتباه در روش حمل محصول و یا روش یکپارچه‌سازی حمل و نقل با سایر فرآیندها مثل بسته بندی، فروش محصول، برداشت، ارتباط با مشتریان و غیره، می‌تواند منجر به کاهش درآمد فروشگاه اینترنتی و در نهایت حذف آن از چرخه‌ی رقابت شود.
بنابراین با توجه به اهمیت بسیار بالای این امر در تجارت داخلی و حتی خارجی، باید مد نظر داشت که نحوه‌ی حمل سفارش، بر روی احتمال تجربه‌ی خرید مجدد مشتریان بسیار تاثیر گذار می‌باشد. باید در هر زمان، انتظارات مشتریان نسبت به نحوه‌ی حمل سفارشات اینترنتی را متوجه شوید و نوع حمل و نقل خود را متناسب با خواسته‌ی مشتریان خود تنظیم کنید.


خبرنگار: راضیه شعبانی

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

  ترانزیت اصفهان به امل (شیرخشك)٠٩١٢٢٨٢٧٥٧٠   ده چرخ اصفهان به لامرد- موزاییکتریلی لبه دار اصفهان به قشم- سنگتریلی لبه دار و چادری دلیجان...
اتوبار در سرخرود - اتوبار سرخرود - باربری در سرخرود - باربری سرخرود - حمل اثاثیه منزل در سرخرود - اثاث کشی در سرخرود - بسته بندی اثاثیه منزل در سرخرود...
حمل اثاثیه منزل در نوشهر - اثاث کشی در نوشهر - باربری در نوشهر - اتوبار در نوشهر - اسباب کشی در نوشهر - باربری نوشهر - اتوبار نوشهر - بسته بندی اثاثیه...
حمل بار اثاثیه ، اداری  و ... از تهران  به همه ی نقاط ایران  با وانت نیسان خاور   شماره تماس: علی...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 50002691821 پیامک بفرستید و یا با شماره 09121943801 امیر علیپور تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام باربریاینستاگرام باربریفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات باربریگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید باربری