اتوبار و باربری تهران - اثاث کشی در تهران - شهریار و شهر قدس - نظری

 

جستجو در مطالب سایت باربری

باربری هفت جوی - شرکت البرز بار غرب در تهران

 

البرزبار غرب به عنوان بهترین باربری هفت جوی با سالها سابقه ی درخشان در خدمات در حمل لوازم منزل،اداری ،تجاری و جهیزیه عروس ، جابجایی بار و اثاث کشی ، در محدوده هفت جوی آماده ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز میباشد.

 

خدمت گزاران شما در شرکت بزرگ البرز بار غرب با بهره گیری از تجربیات خویش آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند. شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در البرز بار غرب میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی ای منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید. گروه اجرایی البرزبار غرب با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترین را ارائه میدهد.

خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری ، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ البرزبار غرب است . متخصص در حمل وجابجایی و بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات و شرکتها به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل با بیمه شهری و شهرستان با کادری مجرب و تضمینی در خدمت شهروندان می باشد .

دقت-سرعت-اطمینان از افتخارات ماست ما وسایل شما را در سریعترین زمان ممکن و با پایین ترین هزینه و با ایمنی کامل به مقصد می رسانیم.

حمل اثاثیه با ماشین های بزرگ ( شش متری ) و مسقف انجام میشود و برای جلوگیری از اسیب دیدگی دیوار های داخل کانتین موکت کاری شده است. هر کامیون مجهز به ۵۰ عدد پتو و موکت برای لا به لای وسایل در داخل کانتین جهت جلوگیری از به هم سابیدن و زخمی شدن وسایل است.

با کارگران مجرب ، ورزیده و خوش اخلاش اماده سرویس دهی در ۲۴ ساعات شبانه روز

حمل تخصصی و تضمینی وسایل بزرگ و حساستان را به ما بسپارید ،  ما با بهترین و درست ترین روش کالا های شما را جابجا میکنیم.

 

شماره تماس:

نظری

09126382826

02144566733

02165297748

02146885442

02146839082

باربری هفت جوی - شرکت البرز بار غرب در تهران

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

باربری و اتوبار بختیاری اصفهان باربری اثاثیه منزل اصفهان حمل و بسته بندی اثاثیه منزل مبلمان کالاهای اداری و تجاری با کامیون های بزرگ نیسان و وانت در...
باربری در بابل - باربری بابل - اتوبار در بابل - اتوبار بابل - معتبرترین باربری در بابل - باربری نگین بابل - اتوبار در بابل همراه با اتوبار نگین بابل -...
اتوبار باربری شهریار اندیشه: حمل بار و اثاثیه در تهران و حومه اتوبار باربری شهریار اندیشه حمل بار اثاث منزل جهیزیه عروس لوازم اداری تجاری و غیره با با...
اتوبار اندیشه - شرکت البرز بار غرب در اندیشه   حمل بار و اثاثیه با مجوز رسمی به تمام نقاط تهران و غرب استان تهران و حومه اندیشه - تهرانسر - شهر...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 50002691821 پیامک بفرستید و یا با شماره 09121943801 امیر علیپور تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام باربریاینستاگرام باربریفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات باربریگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید باربری