اتوبار و باربری تهران - اثاث کشی در تهران - شهریار و شهر قدس - نظری

 

جستجو در مطالب سایت باربری

باربری شهریار - شرکت البرز بار غرب با مجوز رسمی

 

شرکت باربری البرز بار غرب با چندین سال سابقه مطمئن ترین اتوبار در  زمینه  اسباب کشی ، جا به جایی و حمل بار های سنگین در محدوده شهریار بوده  و بصورت شبانه روزی  خدمات خود را به ساکنین  شهریار ارائه می دهد.

 

اسباب کشی و جابجایی وسایل برای خانواده کاری پر دغدغه و مشکل است چرا که بسته بندی و جمع آوری اسباب ریزو درشت و وسایل شکستنی باید بسیار دقیق انجام شود. همچنین به هنگام جابجایی مراقبت از وسایل باید به گونه ای باشد که احتمال شکستگی و آسیب دیدگی و از بین رفتن وسایل به حداقل برسد. اتوبار و باربری البرز بار غرب به صورت حرفه ای بسته بندی بار را انجام خواهد داد و با یک برنامه منظم و دقیق وسایل را جا به جا می کند و به تمام تلاش خود را برای مراقبت از وسایل شما به کار خواهد گرفت تا سالم به مقصد برساند.

 

البرز بار غرب با ارایه سرویس مناسب که با حجم لوازم و اسباب متناسب باشد تاثیر بسزایی در یک حمل و نقل و اسباب کشی منظم، سریع و مطمئن خواهد داشت وبصورت شبانه روزی با سالها سابقه ی درخشان در حمل و نقل و باربری بین شهری، آماده ارائه ی خدمات به مشتریان محترم میباشد.

البرز بار غرب در زمينه ارائه خدمات باربری و اتوبار و مطابق با قوانين جمهوري اسلامي ايران فعاليت ميكند. این باربری با تکیه بر کادر فنی و خودروهای مجهز خود در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی روزهای هفته آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد.

 

شماره تماس:

نظری

09126382826

02144566733

02146829082

02146885442

باربری شهریار - شرکت البرز بار غرب با مجوز رسمی

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

شرکت حمل و نقل صابر ترابر تهران   قبول حمل کالا به تمام نقاط کشور با کامیون های سبک و سنگین و فوق سنگین تحت پوشش بیمه ایران با 25 سال سابقه ...
حمل و نقل سامان کارتن خالی از یزد به مقصد:آمل ترانزیت 1000 صافیشیراز ترانزیت 650زاهدان ترانزیت 1100...
باربری در لشت نشا - باربری لشت نشا - اتوبار در لشت نشا - اتوبار لشت نشا - معتبرترین باربری در لشت نشا - اتوبار همشهری در لشت نشا - باربری همشهری در لشت...
اتوبار تندربار  ارائه دهنده خدمات باربری در مازندران  باربری در ساری - باربری در آمل - باربری در بابل - باربری در قائمشهر - باربری در چالوس -...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 50002691821 پیامک بفرستید و یا با شماره 09121943801 امیر علیپور تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام باربریاینستاگرام باربریفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات باربریگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید باربری