اتوبار و باربری تهران - اثاث کشی در تهران - شهریار و شهر قدس - نظری

 

جستجو در مطالب سایت باربری

اتوبار اندیشه - شرکت البرز بار غرب در اندیشه

 

حمل بار و اثاثیه با مجوز رسمی به تمام نقاط تهران و غرب استان تهران و حومه

اندیشه - تهرانسر - شهر قدس -  شهریار

 

شرکت البرز بار غرب با سابقه درخشان بهترین باربری در زمینه بسته بندی , حمل و نقل و اسباب کشی منزل ادارات و شرکت ها بوده و  خدمات خود را در محدوده اندیشه ارائه می دهد. شما همشهریان عزیز می توانید با اعتماد به کادر مجرب و سیستم قوی حمل و نقل و نیروی بسته بندی قوی و حرفه ای اسباب کشی منظم و بی دغدغه ای را تجربه کنید.

اسباب کشی و جابجایی وسایل برای خانواده کاری پر دغدغه و مشکل است چرا که بسته بندی و جمع آوری اسباب ریزو درشت و وسایل شکستنی باید بسیار دقیق انجام شود. همچنین به هنگام جابجایی مراقبت از وسایل باید به گونه ای باشد که احتمال شکستگی و آسیب دیدگی و از بین رفتن وسایل به حداقل برسد. اتوبار و باربری البرز بار غرب به صورت حرفه ای بسته بندی بار را انجام خواهد داد و با یک برنامه منظم و دقیق وسایل را جا به جا می کند و به تمام تلاش خود را برای مراقبت از وسایل شما به کار خواهد گرفت تا سالم به مقصد برساند.
شرکت البرز بار غرب با کارگرانی ماهر و جوان و نیرومند و با سلیقه در زمینه اثاث کشی و باربری آماده خدمت به شما عزیزان  می باشد .
پیشنهاد ما به شما اینست که به هر شرکتی وهر موسسه ای اطمینان نکنید. جلب رضایت مشتری یکی از کارهای مهم ما می باشد. این سابقه درخشان این اطمینان را به شما می دهد که ما کار و حرفه خود را بصورت حرفه ای می دانیم. کافیست یکبارمشتری ماباشید.

 

شماره تماس:

نظری

09126382826

02165297748

02144566733

02146885442

02146839082

باربری و اثاث کشی در اندیشه

باربری در اندیشه

اتوبار اندیشه - شرکت البرز بار غرب در اندیشه

 

ارسال نظر


کد امنیتی
بارگزاری مجدد

برخی از مطالب سایت

نیاز به باربری:   نیاز به باربری بار ایزوگام  از همدان به مرز افغانستان ( دو غورون ) نیاز به یک ترانزیت چادر دار دارم   شماره...
  کردکوی به آستارا تک کیوی 550 صافی، کردکوی به زاهدان گندم لبه کمپرسی تنی 109، کردکوی به سلمانشهر لبه و کمپرسی تنی 35، کردکوی به تهران گندم لبه...
حمل بار و جا به جايي تخصصي اثاثيه و مبلمان بيمه کامل بار با قرارداد معتبر بهمراه کد بيمه معتبر تا سقف دلخواه اسباب کشي بار با وسيله کاميونت مخصوص کاميونت...
نیاز به باربری:   به یک کامیون تک 10 تن برای حمل بار به بیرجند نیازمندیم   شماره...

حذف آگهی از سایت

برای حذف آگهی تان از سایت، با همان شماره های که در سایت آگهی ثبت کرده اید، عدد 2 (متن پیامک فقط عدد 2 باشد) به شماره 50002691821 پیامک بفرستید و یا با شماره 09121943801 امیر علیپور تماس بگیرید.

logo-samandehi

تلگرام باربریاینستاگرام باربریفیسبوک نقاشی ساختمانآپارات باربریگوگل پلاس نقاشی ساختمانبرنامه اندروید باربری